Veelgestelde vragen

  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Wijzigen of annuleren van een bestelling is helaas niet mogelijk.

  • Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

    Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen heb je 14 dagen bedenktijd. Als je de geleverde bestelling niet wilt houden stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar klantenservice@kortingisleuk.nl. Geef hierbij aan welke bestelling (productnaam en prijs) je wilt retourneren en wat de reden is. Vervolgens ontvang je van Kortingisleuk.nl een bevestiging inclusief een retourID en retouradres waarna je jouw bestelling terug kunt sturen. Vanaf het moment dat je de retourID en het retouradres van ons ontvangen hebt, heb je nog 14 dagen de tijd om jouw bestelling terug te sturen. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

    Terugzending van jouw bestelling dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie), verpakt in het originele of soortgelijk beschermingsmateriaal en in de staat waarin je jouw bestelling hebt ontvangen, d.w.z. onbeschadigd en volledig.

  • Moet ik verzendkosten betalen?

    Alle prijzen op Kortingisleuk.nl zijn inclusief verzendkosten, tenzij bij de actie anders vermeld.

  • Hoe kom ik in contact met Kortingisleuk.nl?

    Stuur een mail naar klantenservice@kortingisleuk.nl of neem telefonisch contact op via telefoonnummer 020- 4609098.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Elke bestelling wordt binnen 7 werkdagen na betaling verzonden, tenzij bij de actie anders vermeld.

  • Ontvang ik een Track & Trace-code?

    Indien jouw bestelling via pakketpost wordt verstuurd, ontvang je een Track & Trace-code per e-mail, waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan, nadat je besteld hebt, tot 5 dagen duren voordat je een e-mail met je Track & Trace-code ontvangt.

    Indien jouw bestelling per reguliere post wordt verstuurd staat dit vermeld op de actiepagina en ontvang je geen Track & Trace-code. 

  • Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?

    De garantievoorwaarden bij Kortingisleuk.nl verschillen per product. Deze staan vermeld op de actiepagina. Heb je vragen over de garantie? Stuur dan een mail naar klantenservice@kortingisleuk.nl.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt jouw bestelling veilig betalen via iDeal of PayPal.

  • Is het mogelijk om meerdere orders samen te voegen?

    Het is helaas niet mogelijk om meerdere orders samen te voegen.

  • Waar kan ik een klacht indienen?

    Klachten kunnen worden ingediend via klantenservice@kortingisleuk.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 2 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de ontvangstdatum.